Reisblog Verkiezing 2015

16 september 2015 - Meppel, Nederland

Hola trouwe volgers,

Dan is daar, na een hele tijd stil te zijn geweest, ineens weer een berichtje! Schrik niet, ik ben niet stiekem op reis gegaan. Ik ben ook niet ineens weer in het buitenland, ik zit nog steeds gewoon keurig thuis in Meppel.

De reden dat ik nu, ruim driekwart jaar later, ineens weer een bericht post is namelijk het volgende: ik doe mee aan de reisblog verkiezing van Wereld Wijzer. En één van de deelname voorwaarden is het plaatsen van een bericht op de desbetreffende reisblog.

Dus, bij deze... Mijn inzending voor de verkiezing is via de volgende link te vinden: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=191287.

Voor de genen die altijd van mijn reisverhalen hebben genoten, blijf met mij mee hopen op een vervolg van het avontuur in Ecuador. Wellicht dat ik snel weer het vliegtuig in stap, dit maal met Aniek, om jullie weer te mogen verblijden met onvergetelijke avonturen. Maar voor nu, allemaal duimen en hopen dan mijn reisdagboek de verkiezing wint.

Chao amigos!

Van reisblog naar fotoboek