Jochem Visser

Foto’s:
175

Over mij

Don´t count the days, make the days count!

Over mijn reis

Namens stichting Local Dreamers zal ik mij van 29 oktober tot en met 23 december inzetten voor de minderbedeelde kinderen in de arme wijken van Quito. Quito is de hoofdstad van Ecuador, een stad van zo´n 2 miljoen inwoners waar het verschil tussen arm en rijk erg groot is. De armen zijn erg arm, de rijken zijn erg rijk.

Stichting Local Dreamers zet zich in om deze arme kinderen een kans te geven, we bieden ze de mogelijkheid om hun individuele talenten te ontwikkelen. Met projecten als de Voetbalschool, de Zwemschool, de Talentschool en de Engelse school proberen wij de kinderen een handvat voor de toekomst te geven.

Give talent the tools!

Voor meer informatie over onze stichting, kijk eens op http://www.localdreamers.org

Bezochte landen

Ik heb 23 landen (10%) bezocht:

België, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Ecuador, Egypte, Frankrijk, Indonesië, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.